Аннотации:
Сьогодні, коли в країні склалася важка соціально-економічна ситуація, дуже гостро постає питання збереження здоров’я нації. Педіатри наводять катастрофічні показники стану здоров’я дітей: лише одна дитина з двадцяти відносно здорова. Ситуація погіршується і з боку морально-етичних норм поведінки молоді. У зв’язку з цим першочерговим завданням є оздоровлення дітей і молоді. Значна роль у вирішенні цієї проблеми належить педагогам. По-перше, відомо, що перспективний стан здоров’я людини визначається формуванням моделі її поведінки, починаючи з дошкільного періоду дитинства. По-друге, саме школа повинна бути основним етапом виховання в дитини навичок гігієни та медицини для того, щоб кожен знав свій організм і вмів підтримувати його в здоровому стані. Об’єкт дослідження – позашкільна фізкультурно-масова діяльність старшокласників. Предмет дослідження – процес, організаційні норми і засоби формування інтересу до самостійних занять фізичними вправами в учнів 16-17 років. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити методику самостійних занять фізичними вправами з обтяженнями у поєднанні з комплексом оздоровчих заходів, що сприяють формуванню інтересу старшокласників до фізичних вправ силового характеру, як складової частини здорового способу життя.