Abstract:
Фізична культура є важливим засобом у системі підготовки людей і формування у них основ здорового способу життя: організації корисного дозвілля та активного відпочинку, розвитку й відновлювання фізичних і духовних сил, реабілітації й корекції здоров’я, виховання позитивних моральних і вольових якостей. У цьому контексті надзвичайної ваги набувають питання удосконалення змісту, форм і методів фізичного виховання. При цьому важливо створити необхідні умови для всебічного розвитку особистості з урахуванням її потреб, мотивів, інтересів та здібностей. Ці риси також притаманні спорту, який є складовою частиною фізичної культури. Сучасний спорт вимагає від спортсмена витримки, швидкості в діях, сили, спритності, витривалості, здібності до обраного виду спорту й спеціальної підготовки. Важливу роль у виявленні спортсменів високого класу грає спортивний відбір. Завдання відбору полягає в тому, щоб своєчасно і правильно виявити завдатки, якості та можливості початківців, що відповідають специфіці того чи іншого виду спорту. Мета дослідження полягає у теоретичному обґрунтуванні методики спортивного відбору згідно психолого-педагогічних аспектів та фізичної підготовленості дітей до занять настільним тенісом.