Abstract:
Державна національна програма «Освіта» (Україна XXI століття) важливим стратегічним завданням реформування змісту освіти ставить необхідність сприяння фізичному, психічному здоров'ю молоді, врахування потреб індивідуальної корекційно-компенсаційної спрямованості навчання і виховання дітей, утвердження пріоритетів здорового способу життя людини. Аналіз стану фізичного виховання в загальноосвітніх школах свідчить про серйозні недоліки в роботі по формуванню стійкої мотивації старшокласників до самостійних занять фізичними вправами. Окремі вчителі роблять спроби формування в учнів мотивації до самостійних занять фізичними вправами, але через слабку теоретичну розробленість проблеми практичні результати цієї роботи,, як правило, незначні. Актуальність даної проблему її недостатня теоретична розробленість зумовили вибір теми дослідження: «Формування мотивації старшокластників до систематичних занять фізичними вправами». Мета дослідження – вивчити і експериментально обґрунтувати педагогічні умови формування у школярів мотивації до самостійних занять фізичними вправами в процесі навчальної та позакласної роботи з фізичного виховання.