Короткий опис(реферат):
Школа, загалом, не сприяє виконанню біологічної потреби дітей у рухах. Уроки фізичної культури компенсують важливий для дитячого організму обсяг рухової активності лише на 11-13%. Тому виникла потреба пошуку форм і методів збільшення рухової активності школярів. Ефективними у розв'язанні цієї проблеми в основній школі є самостійні заняття фізичними вправами. На добрий результат впливає правильна організація і раціональна взаємодія з уроками фізичної культури. Проблему самостійного виконання школярами фізичних вправ розглядали такі дослідники, як А. Д. Дубограй, Н. А. Козленко, Г. Б. Мейксон й ін. Однак у дослідженнях зазначених авторів недостатньо проаналізовані організація і методика самостійних занять школярів. Таким чином, виявлено протиріччя між потребою школи в організації самостійних занять фізичними вправами і недостатньо розробленими теоретичними основами і практикою цих занять. Потреба удосконалення організаційних форм і методів до самостійних занять фізичними вправами з підлітками є актуальною і спричинила до вибору теми дипломного дослідження: «Принципи самостійних занять фізичною культурою учнів середнього шкільного віку». Мета дослідження: обґрунтування, розробка та експериментальна перевірка ефективності технології самостійних занять фізичною культурою учнів середнього шкільного віку.