Abstract:
На сучасному етапі розвитку національної школи в Україні важливим стратегічним завданням реформування змісту освіти є необхідність сприяння фізичному, психічному здоров'ю молоді, врахування потреб індивідуальної корекційно-компенсаційної спрямованості навчання і виховання дітей, утвердження пріоритетів здорового способу життя людини. Аналіз стану фізичного виховання в загальноосвітніх навчальних закладах свідчить про серйозні недоліки в роботі по формуванню позитивної мотивації учнів до фізкультурної діяльності. Окремі вчителі роблять спроби формування в учнів мотивації до самостійних занять фізичними вправами, але через слабку теоретичну розробленість проблеми практичні результати цієї роботи, як правило, незначні. Актуальність даної проблеми, її недостатня теоретична розробленість, вимоги шкільної практики зумовили вибір теми дослідження: «Педагогічні умови формування мотивації школярів до занять фізичними вправами». Мета дослідження полягає у теоретичному обґрунтуванні й експериментальній перевірці педагогічних умов формування у школярів позитивної мотивації до систематичних занять фізичними вправами в процесі навчальної та позакласної роботи з фізичного виховання.