Репозиторий Dspace

Педагогічні умови формування мотивації школярів до занять фізичними вправами

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Сас, Євген Сергійович
dc.date.accessioned 2019-11-16T08:05:19Z
dc.date.available 2019-11-16T08:05:19Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Сас Є. С. Педагогічні умови формування мотивації школярів до занять фізичними вправами: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Фізична культура) / Євген Сергійович Сас. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 83 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3053
dc.description.abstract На сучасному етапі розвитку національної школи в Україні важливим стратегічним завданням реформування змісту освіти є необхідність сприяння фізичному, психічному здоров'ю молоді, врахування потреб індивідуальної корекційно-компенсаційної спрямованості навчання і виховання дітей, утвердження пріоритетів здорового способу життя людини. Аналіз стану фізичного виховання в загальноосвітніх навчальних закладах свідчить про серйозні недоліки в роботі по формуванню позитивної мотивації учнів до фізкультурної діяльності. Окремі вчителі роблять спроби формування в учнів мотивації до самостійних занять фізичними вправами, але через слабку теоретичну розробленість проблеми практичні результати цієї роботи, як правило, незначні. Актуальність даної проблеми, її недостатня теоретична розробленість, вимоги шкільної практики зумовили вибір теми дослідження: «Педагогічні умови формування мотивації школярів до занять фізичними вправами». Мета дослідження полягає у теоретичному обґрунтуванні й експериментальній перевірці педагогічних умов формування у школярів позитивної мотивації до систематичних занять фізичними вправами в процесі навчальної та позакласної роботи з фізичного виховання. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Педагогічні умови формування мотивації школярів до занять фізичними вправами uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись