dc.contributor.author |
Лісовий, Дмитро Олександрович |
|
dc.date.accessioned |
2019-11-16T09:27:37Z |
|
dc.date.available |
2019-11-16T09:27:37Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
Лісовий Д. О. Особистісно зорієнтований підхід у фізичному вихованні молодших школярів: магістерська роб.: 014.11 Середня освіта (Фізична культура) / Дмитро Олександрович Лісовий. – Кам’янець-Подільський, 2018. – 101 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3058 |
|
dc.description.abstract |
Актуальною проблемою сучасної педагогічної науки є пошук нових моделей організації освітньо-виховного процесу в школі, спрямованих на гуманізацію навчання та активізацію навчально-пізнавальної діяльності учнів, що забезпечить інтенсивне оволодіння комплексом знань, умінь і навичок та сприятиме гармонійному розвитку особистості. Такою моделлю є особистісно зорієнтований педагогічний процес, який базується на гуманістичних напрямах філософії, психології та педагогіки і передбачає сприйняття кожного вихованця як унікальної особистості, як суб’єкта навчально-виховного процесу. Інтенсифікація навчально-виховного процесу, погіршення екологічних та економічних умов життя вимагають від організму школяра, особливо в період навчання у початкових класах, специфічної адаптації до статичного компоненту, пов’язаного з розумовим і фізичним навантаженням. Актуальність проблеми зумовила тему дослідження «Особистісно зорієнтований підхід у фізичному вихованні молодших школярів». Мета дослідження. Теоретично обґрунтувати і експериментально перевірити ефективність впровадження особистісно зорієнтованого підходу у фізичне виховання молодших школярів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Особистісно зорієнтований підхід у фізичному вихованні молодших школярів |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |