Аннотации:
Актуальною проблемою сучасної педагогічної науки є пошук нових моделей організації освітньо-виховного процесу в школі, спрямованих на гуманізацію навчання та активізацію навчально-пізнавальної діяльності учнів, що забезпечить інтенсивне оволодіння комплексом знань, умінь і навичок та сприятиме гармонійному розвитку особистості. Такою моделлю є особистісно зорієнтований педагогічний процес, який базується на гуманістичних напрямах філософії, психології та педагогіки і передбачає сприйняття кожного вихованця як унікальної особистості, як суб’єкта навчально-виховного процесу. Інтенсифікація навчально-виховного процесу, погіршення екологічних та економічних умов життя вимагають від організму школяра, особливо в період навчання у початкових класах, специфічної адаптації до статичного компоненту, пов’язаного з розумовим і фізичним навантаженням. Актуальність проблеми зумовила тему дослідження «Особистісно зорієнтований підхід у фізичному вихованні молодших школярів». Мета дослідження. Теоретично обґрунтувати і експериментально перевірити ефективність впровадження особистісно зорієнтованого підходу у фізичне виховання молодших школярів.