Abstract:
Фізична підготовленість, як складова фізичного стану, відображає досягнуті дитиною рівні розвитку фізичних якостей і сформованості рухових навичок у процесі фізичного виховання. В останні роки на тлі інтенсифікації навчального процесу в загальноосвітніх навчальних закладах спостерігається тенденція до зниження рівня здоров’я й фізичної підготовленості учнівської молоді. Постійне збільшення обсягу навчального матеріалу, який має засвоїти сучасний школяр, майже не залишає йому часу на достатню рухову активність та фізичне самовдосконалення. Особливо гостро ця проблема постає перед учнями 4-х класів, які поряд із перевантаженням шкільними предметами мають готуватися до державної підсумкової атестації. Мета дослідження: полягає у дослідженні показників фізичної та функціональної підготовленості учнів 4-5 класів у процесі фізичного виховання.