ElarK-PNU

Особливості зміни показників функціональної та фізичної підготовленості учнів 4-5 класів у процесі фізичного виховання

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Яцков, Олег Петрович
dc.date.accessioned 2019-11-16T09:39:31Z
dc.date.available 2019-11-16T09:39:31Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Яцков О. П. Особливості зміни показників функціональної та фізичної підготовленості учнів 4-5 класів у процесі фізичного виховання: магістерська роб.: 014 Cередня освіта (Фізична культура) / Олег Петрович Яцков. – Кам’янець-Подільський, 2018. – 90 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3062
dc.description.abstract Фізична підготовленість, як складова фізичного стану, відображає досягнуті дитиною рівні розвитку фізичних якостей і сформованості рухових навичок у процесі фізичного виховання. В останні роки на тлі інтенсифікації навчального процесу в загальноосвітніх навчальних закладах спостерігається тенденція до зниження рівня здоров’я й фізичної підготовленості учнівської молоді. Постійне збільшення обсягу навчального матеріалу, який має засвоїти сучасний школяр, майже не залишає йому часу на достатню рухову активність та фізичне самовдосконалення. Особливо гостро ця проблема постає перед учнями 4-х класів, які поряд із перевантаженням шкільними предметами мають готуватися до державної підсумкової атестації. Мета дослідження: полягає у дослідженні показників фізичної та функціональної підготовленості учнів 4-5 класів у процесі фізичного виховання. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Особливості зміни показників функціональної та фізичної підготовленості учнів 4-5 класів у процесі фізичного виховання uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу