ElarK-PNU

Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій при вивчені електромагнітних явищ у базовій школі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пшембаєв, Ігор Маратович
dc.date.accessioned 2019-11-16T17:24:54Z
dc.date.available 2019-11-16T17:24:54Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Пшембаєв І. М. Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій при вивчені електромагнітних явищ у базовій школі: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Фізика) / Ігор Маратович Пшембаєв. – Кам’янець-Подільський, 2018. – 85 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3084
dc.description.abstract Інформаційно-освітнє середовище сучасного школяра багате на джерела інформації. Зміст інформації, що наповнює ці джерела, постійно та безперервно змінюється. Особливістю цих змін є стрімке збагачення вмісту віртуальної складової сучасного інформаційного середовища. Сформований у школярів у процесі освоєння курсу інформатики досвід роботи з віртуальним середовищем повинен бути неодмінно задіяний у вивченні різних наук, особливо фізики. На досягнення цієї мети орієнтуються вимоги до рівня підготовки випускників шкіл. При вивченні фізики учні повинні освоїти практику поєднання у навчальному пізнанні нових і традиційних способів роботи в предметно-інформаційному середовищі. При цьому важливо, щоб вони оволоділи загальними підходами до сприйняття, обробки і використання інформації з фізики незалежно від того, викладена вона усно, у книзі або розміщена на електронному носії. Вирішення цих завдань визначає новий більш високий рівень розвитку інформаційної культури школярів. Випускнику школи необхідно інтегруватися в соціальне середовище. Формування компетентностей, які здобуваються в процесі навчання, включає нові вимоги в умовах інформаційного суспільства, а саме розвиток інформаційно-комунікаційних умінь і навичок. Мета роботи — дослідити впровадження інформаційно-комунікаційних технологій при вивченні одного з найскладніших розділів фізики у середній школі, а саме «Електромагнітних явищ», використання Phet-симуляцій для виконання лабораторних робіт та створення навчального електронного курсу з даного розділу фізики. Об'єктом дослідження стало використання комп'ютерних технологій, інтерактивних симуляцій та електронного навчального курсу у процесі навчання фізики учнів загальноосвітніх шкіл. Предмет дослідження — впровадження інформаційно-комунікаційних технологій при вивченні електромагнітних явищ у базовій школі. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій при вивчені електромагнітних явищ у базовій школі uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу