ElarK-PNU

Психологічні умови попередження конфліктної поведінки у дітей старшого дошкільного віку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лугова, Наталія Володимирівна
dc.date.accessioned 2019-11-19T18:40:09Z
dc.date.available 2019-11-19T18:40:09Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Лугова Н. В. Психологічні умови попередження конфліктної поведінки у дітей старшого дошкільного віку: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Наталія Володимирівна Лугова. – Кам’янець-Подільський, 2018. – 96 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3118
dc.description.abstract Напружена соціально-психологічна ситуація, що склалася в українському суспільстві, зумовлює наростання негативних тенденцій у становленні особистості підростаючих поколінь. У них особливу тривогу викликають прогресуюча відчуженість, підвищена тривожність, зростання їх жорстокості, агресивності, потенційної конфліктності. Саме в дошкільному віці формуються уявлення про конфлікт і конфліктної ситуації, характер яких багато в чому визначає реальну поведінку дошкільника в конфлікті. Конфлікти у дошкільнят мають свою виражену специфіку, яка визначається одночасним впливом конфліктогенних факторів різної природи і віковими особливостями дошкільнят. Практика показує, що найбільш поширеними способами подолання конфлікту дошкільнят є нейтралізація агресивних і ворожих проявів, розведення конфліктуючих сторін, вилучення конфліктогенних чинників. Усе це способи, що знижують активність самих дошкільнят. Однак, готовність дошкільника до конструктивної поведінки в умовах конфлікту формується в особливих умовах, створення яких є предметом роботи педагогів і психологів, які володіють методами особистісного розвитку дошкільників. Сучасні умови виховання дошкільнят вимагають розробленості методик з профілактики конфліктів з урахуванням всіх факторів, психологічних умов і особливостей дошкільників. Отже, актуальність дослідження обумовлена важливістю проблеми попередження конфліктної поведінки у дітей старшого дошкільного віку. Соціальна значущість проблеми та її недостатня наукова розробленість зумовили вибір теми нашого дослідження. Об’єкт дослідження – процес попередження конфліктної поведінки у дітей старшого дошкільного віку. Предмет дослідження – психологічні умови, що сприяють попередженню конфліктної поведінки у дітей старшого дошкільного віку. Мета дослідження – обґрунтувати і перевірити психологічні умови попередження конфліктної поведінки у дітей старшого дошкільного віку. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Психологічні умови попередження конфліктної поведінки у дітей старшого дошкільного віку uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу