Репозиторий Dspace

Механізми маніпулятивного впливу в Інтернет-ЗМІ (на прикладі видань «Українська правда» та «112.ua»)

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Трикуліч, Інна Миколаївна
dc.date.accessioned 2019-11-19T19:30:29Z
dc.date.available 2019-11-19T19:30:29Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Трикуліч І. М. Механізми маніпулятивного впливу в Інтернет-ЗМІ (на прикладі видань «Українська правда» та «112.ua») : магістерська роб. : 061 Журналістика / Інна Миколаївна Трикуліч. – Кам’янець-Подільський, 2018. – 85 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3119
dc.description.abstract Інтернет як новий канал передавання й отримання інформації став основним середовищем існування мережевої комунікації. Його перевага в демократичності, якості і швидкості розповсюдження інформації, але проблема в тому, що використовуватися він може і для організації передачі часом небезпечної, шкідливої чи навіть патогенної інформації. Інтернет-медіа дозволяють розвивати велику кількість методів маніпуляцій та виводити їх на якісно новий рівень. Тому можна сказати, що Інтернет є ідеальним середовищем для розвитку різних типів та методів маніпуляції. Тут текстові, мовні та аудіовізуальні засоби набувають особливої гіпертекстуальної форми і з допомогою певних психотехнологій спрямовують увагу в потрібне річище. Кількість користувачів мережі Інтернет невпинно зростає, а, отже, збільшується і популярність електронних ЗМІ й, відповідно, їхній вплив на аудиторію. Останніми роками мережу можна розглядати вже як єдиний глобальний засіб масової комунікації. В період стрімкого розвитку інформаційних технологій особливої актуальності набуває маніпуляційний вплив через Інтернет-медіа. Відтак електронні засоби масової інформації не тільки інформують, а й нав’язують аудиторії «правильну» точку зору. Саме тому вивчення механізмів маніпулятивного впливу в електронних ЗМІ є досить актуальним. У роботі зроблено спробу дослідити, у який спосіб привертають увагу аудиторії до свого контенту та якими механізмами маніпуляції свідомістю і громадською думкою користуються два авторитетні засоби масової комунікації – «Українська правда» та «112.ua». Дослідження цієї теми на конкретному прикладі двох популярних видань дасть змогу простежити тенденції та явища масової комунікації, притаманні вітчизняним електронним засобам масової комунікації в цілому. Мета дипломної роботи – визначити основні механізми маніпулятивного впливу в Інтернет-ЗМІ (на прикладі видань «Українська правда» та «112.ua»), дослідити наявність таких впливів на веб-сторінках аналізованих видань. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Механізми маніпулятивного впливу в Інтернет-ЗМІ (на прикладі видань «Українська правда» та «112.ua») uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись