701. Дипломні роботи (проекти) освітнього ступеня «бакалавр»: Recent submissions

  • Туришин, Аліна Миколаївна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2020)
    Актуальність проблеми дослідження полягає в тому, що приналежність онлайн-ресурсів до ЗМІ, як і раніше залишається надзвичайно дискусійним запитанням. Лідери думок все частіше вдаються до винайдення нових методів та форм ...
  • Ткаченко, Юлія Валеріївна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2020)
    Актуальність дослідження спричинена тим, що сучасним рекламодавцям для побудови ефективної комунікації зі споживачами постійно доводиться вдосконалювати існуючі методи, інструменти та технології реклами. Тому сьогодні ...
  • Тичинська, Яна Анатоліївна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2020)
    Щоденні інформаційні блоки новин відкривають суспільству широкі можливості інформування про події у царині культури. Та багато хто сприймає культуру як розвагу. Це цілком вірно щодо невибагливої масової культури. Але ...
  • Стрижибовт, Соломія Іванівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2020)
    Сформований бренд модельного агентства, складовою якого є брендбук, забезпечує лояльність споживачів, гарантії бюджетного фінансування з боку замовників і приплив додаткових інвестицій, відокремлення від конкурентів, ...
  • Прус, Дмитро Олександрович (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2020)
    Актуальність проєкту «Думаємо музикою» полягає у тoму, щoб дaти слухaчу мoжливість відпoчити від інфoрмaційної нaвaнтaженoсті. Aдже і тaк існує безліч радіoстaнцій, кoтрі трaнслюють чaсткoвo абo пoвністю нoвинний зміст. ...
  • Попов, Дмитро Андрійович (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2020)
    Футбол в Україні по праву є найпопулярнішім видом спорту, не тільки через цікавість та інтригу, а й через вагомий внесок у популяризацію нашої країни у всьому світі. Футбол в Україні висвітлюють різні спеціалізовані ...
  • Політико, Аліна Анатоліївна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2020)
    У наш час спостерігається еволюція масових видань, значне розширення палітри їх жанрів, різноманіття хвилюючих тем. На сьогоднішній день у світі представлені сотні різних масових видань. Під однією й тією самою маркою-логотипом ...
  • Петрівська, Лілія Вікторівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2020)
    Актуальність звернення до цієї теми обумовлена кількома причинами: необхідністю наукового опрацювання проблеми сприйняття людиною бренду як об'єкта соціального пізнання. Сьогодні бренди стали не лише своєрідними споживчими ...
  • Олексюк, Федір Миколайович (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2020)
    Всесвітня мережа Інтернет сьогодні надає чималу можливість у своїх просторах для проведення різноманітних комплексів організаційних, технічних рекламних та піар заходів, спрямованих на створення й підтримку необхідного ...
  • Небесна, Анастасія Анатоліївна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2020)
    Актуальність – відобразити реальну проблему у ставленні до бездомних тварин, аби вказати суспільству на важливу соціальну проблему та призвести до її вирішення. Мета роботи – створення соціального фотопроєкту, який зобразить ...
  • Митрофанюк, Тетяна Віталіївна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2020)
    Актуальним вбачається створити реальну інформаційну платформу, яка б дала можливість представити власні фотороботи та журналістські матеріали. Такий веб-сайт допоможе зібрати навколо себе фотоспільноту та дозволить вчитися ...
  • Куца, Юліана Ігорівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2020)
    Інтенсивний розвиток соціальних мереж і зростання кількості користувачів в останні роки значно підвищили їхню роль в інформаційно-комунікаційному просторі. Саме тому поступово відбуваються зміни у функціонуванні засобів ...
  • Кoрник, Тетяна Петрівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2020)
    Журналістське рoзслідування кoристується великим пoпитoм в українських медіа, а за кoрдoнoм цей жанр взагалі є найпoпулярнішим. Свoгo рoду він фoрмує в сприйнятті реципієнтів уявлення прo пoлітику, медицину, екoнoміку, ...
  • Книш, Маргарита Анатоліївна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2020)
    Сьогодні, в умовах активної дезінформації, ведення гібридних й інформаційних воєн, виховання грамотного споживача медійного контенту є запорукою суспільного розвитку. А тому створення інформаційно-мотиваційного відео у цій ...
  • Дуліченко, Ю. В. (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2020)
    Новітні українські мас-медіа засвідчують, що важливе місце в суспільно-політичних ЗМІ посідають проблеми соціальної практики. Вони є актуальними для всього суспільства, адже мають вплив на всі аспекти його життя та діяльності. ...
  • Бурлака, Іванна Павлівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2020)
    Актуальність дослідження зумовлена специфічними особливостями шоу-жанрів як джерела впливу на масову аудиторію. Мета дослідження – дослідити особливості та місце розважального контенту на телеканалі СТБ.
  • Братиця, Анастасія Володимирівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2020)
    Сьогодні, коли фейкова інформація все більше шириться інформаційними каналами, важливо виховувати медіа грамотне суспільство, що буде основою його подальшого розвитку. Тому, створення інформативно-мотиваційного відео на ...
  • Бородкіна, Марина Ігорівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2020)
    Актуальність дипломної роботи полягає у тому, що існує тенденція використання прихованої реклами не тільки як засіб рекламування товару, але й як маніпулятивна технологія, що нав’язує використання певних товарів рекламованої ...
  • Бонцю, Григорій Сергійович (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2020)
    ЗМІ висвітлюючи інформацію на міжнародній арені, мають здатність як формувати громадську думку, так і впливати на імідж країн. Пріоритетна увага ЗМІ припадає на висвітлення зовнішньо-політичних відносин між країнами США, ...
  • Тимінський, Максим Ігорович (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2019)
    Сьогодні в умовах сильної конкуренції у всіх сферах і галузях діяльності суспільства істотну роль відіграє імідж. Формування і підтримка позитивного іміджу вузу, зокрема спеціальності впливає на посилення її конкурентос ...

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account