ElarK-PNU

Перегляд 701. Дипломні роботи (проекти) освітнього ступеня «бакалавр» по назві

Перегляд 701. Дипломні роботи (проекти) освітнього ступеня «бакалавр» по назві

Сортувати по: Порядок: Рузультати:

  • Стаднік, Вікторія Ігорівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021)
    Гантер Стоктон Томпсон (1937 – 2005) став яскравою і помітною постаттю в історії американської та світової журналістики. Він прославився як автор гострих і неординарних публіцистичних матеріалів. Його розглядають як фундатора ...
  • Лісецька, Анастасія Володимирівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021)
    Firewood Pizza – сучасна доставка піци на дровах у місті Кам’янець-Подільський. Актуальність теми дослідження. На даний момент у нашому місті налічується велика кількість доставок їжі, зокрема, саме піци. Головним завданням ...
  • Волощук, Тетяна Іванівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021)
    Весільний бізнес як напрям комерційної діяльності з'явився відносно недавно. До 20 ст. весільних суконь, як окремого виду костюма не існувало. На сьогодні в Україні ринок весільних послуг активно розвивається. Однак разом ...
  • Стоянська, Олександра Валентинівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021)
    Сьогодні військовій дії в Україні дуже загострені. Українські журналісти повідомляють про збройні конфлікти в різних частинах світу. Коли в Україні лише розпочинались військові дії, спочатку лише один журналіст представляв ...
  • Марчук, Катерина Василівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2022)
    Відеоблог «SaltyLight» – це джерело якісних та україномовних відео, які спрямовані на духовне зростання і розвиток молоді, формування морально-етичних цінностей та духовних максим. У блозі порушуються цікаві й актуальні ...
  • Ворса, Галина Анатоліївна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    «І буде мир, і будуть люди» – це не лише назва відеопроєкту, але й визначення нашої спільної мети. Цей проєкт народився з бажання привернути увагу до важливих питань з буття України, які ставлять під загрозу наше спільне ...
  • Довгань, Діана Анатоліївна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    Зростання зацікавленістю подкастами в Україні, особливо аудіоподкастами, в період повномасштабної війни, розв’язаної росією у 2022 році, спонукає до розширення тематичного діапазону: від історичних розслідувань ...
  • Полякова, Дарина Олексіївна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    Гейміфікацію можна використовувати для навчання та підвищення рівня медіаграмотності серед школярів. Ігри та завдання, призначені для розвитку навичок критичного мислення, аналізу медіа та розрізнення правдивої та неправдивої ...
  • Дякова, Софія Вікторівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    Пандемія COVID-19 серйозно вплинула на світову економіку, спричинивши складні зміни в усіх сферах життя. Доволі масштабні обмеження на виробництво і торгівлю, а також різке зростання безробіття призвели до так само масштабних ...
  • Туришин, Аліна Миколаївна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2020)
    Актуальність проблеми дослідження полягає в тому, що приналежність онлайн-ресурсів до ЗМІ, як і раніше залишається надзвичайно дискусійним запитанням. Лідери думок все частіше вдаються до винайдення нових методів та форм ...
  • Романюк, Анастасія Вікторівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    Екоактивізм нарешті винайшов формат протесту, що гучно відлунює в міжнародних медіа. Але акції стали не просто помітнішими для широкої публіки: вони стали частішими і небезпечнішими. І суспільство повинно чітко розуміти ...
  • Кащен, Ілля Олегович (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    Подкасти про відеоігри мають кілька переваг порівняно з відео- та текстовими форматами. По-перше, вони дозволяють слухачеві споживати контент, не відволікаючись від інших справ, що особливо зручно в сучасному світі, де час ...
  • Куца, Юліана Ігорівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2020)
    Інтенсивний розвиток соціальних мереж і зростання кількості користувачів в останні роки значно підвищили їхню роль в інформаційно-комунікаційному просторі. Саме тому поступово відбуваються зміни у функціонуванні засобів ...
  • Братиця, Анастасія Володимирівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2020)
    Сьогодні, коли фейкова інформація все більше шириться інформаційними каналами, важливо виховувати медіа грамотне суспільство, що буде основою його подальшого розвитку. Тому, створення інформативно-мотиваційного відео на ...
  • Книш, Маргарита Анатоліївна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2020)
    Сьогодні, в умовах активної дезінформації, ведення гібридних й інформаційних воєн, виховання грамотного споживача медійного контенту є запорукою суспільного розвитку. А тому створення інформаційно-мотиваційного відео у цій ...
  • Чуніна, Ольга Олександрівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2019)
    Сучасні молодіжні клуби України для формування системи тематичного комунікування як серед членів клубу, так і з зовнішнім аудиторним резервом здебільшого використовують інтернет-ресурси. Це можуть бути сторінки у соціальних ...
  • Бурак, Оксана Василівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021)
    Радіомовлення, як таке, у сучасній журналістиці вже не перебуває на піку популярності, але тим не менше старається не втрачати позиції на медіа-ринку. Сучасне радіомовлення виграє в плані своєї простої доступності. Основна ...
  • Бонцю, Григорій Сергійович (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2020)
    ЗМІ висвітлюючи інформацію на міжнародній арені, мають здатність як формувати громадську думку, так і впливати на імідж країн. Пріоритетна увага ЗМІ припадає на висвітлення зовнішньо-політичних відносин між країнами США, ...
  • Бурлака, Іванна Павлівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2020)
    Актуальність дослідження зумовлена специфічними особливостями шоу-жанрів як джерела впливу на масову аудиторію. Мета дослідження – дослідити особливості та місце розважального контенту на телеканалі СТБ.
  • Мукосій, Аліна Вікторівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021)
    У сучасній економіці бренди відіграють роль комунікаторів між продавцями, товарами (послугами) і покупцями. Брендинг містить в собі особливу технологію створення символічних асоціацій і неформальних зв'язків, заснованих ...