ElarK-PNU

Формування навичок спілкування дітей старшого дошкільного віку в практиці дошкільного навчального закладу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Саносян, Едіта Едуардівна
dc.date.accessioned 2019-11-24T09:56:06Z
dc.date.available 2019-11-24T09:56:06Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Саносян Е. Е. Формування навичок спілкування дітей старшого дошкільного віку в практиці дошкільного навчального закладу : магістерська роб.: 012 Дошкiльна освiта / Едіта Едуардівна Саносян. – Кам’янець-Подільський, 2018. – 91 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3141
dc.description.abstract Мовленнєве спілкування є одним із перших видів діяльності, яким дитина оволодіває в онтогенезі; воно є універсальною умовою розвитку особистості в період дошкільного дитинства. У процесі спілкування в ігровій діяльності дитина пізнає природний, предметний і соціальний світ, що її оточує, в його цілісності і різноманітності; формує і розкриває свій власний внутрішній світ, свій образ «Я»; засвоює і створює культурні цінності, виступає при цьому активним суб’єктом взаємодії. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити психологічні умови формування навичок спілкування дітей старшого дошкільного віку в практиці дошкільного навчального закладу. Об’єкт дослідження – комунікативно-мовленнєва діяльність дітей старшого дошкільного віку в практиці дошкільного навчального закладу. Предмет дослідження – психологічні умови формування навичок спілкування дітей старшого дошкільного віку в практиці дошкільного навчального закладу. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Формування навичок спілкування дітей старшого дошкільного віку в практиці дошкільного навчального закладу uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу