ElarK-PNU

Методика використання пальчикових ігор у підготовці дитячої руки до образотворчої діяльності в дошкільному навчальному закладі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сьомко, Алла Анатоліївна
dc.date.accessioned 2019-11-24T11:34:52Z
dc.date.available 2019-11-24T11:34:52Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Сьомко А. А. Методика використання пальчикових ігор у підготовці дитячої руки до образотворчої діяльності в дошкільному навчальному закладі: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Алла Анатоліївна Сьомко. – Кам’янець-Подільський, 2018. – 103 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3143
dc.description.abstract В умовах реформування освітнього простору відповідно до вимог сучасного устрою суспільства гострою проблемою постає розвиток дитини раннього та дошкільного віку. З-поміж складових особистості дитини вкрай важливим є розвиток її сенсорних відчуттів. Загальновідомо, що рівень розвитку вищих форм пізнавальної діяльності перебуває у прямій залежності від стану рухового аналізатора в цілому, а особливо від ступеня сформованості тонких рухів кистей і пальців рук. У зв’язку з цим робота з розвитку дрібної моторики рук повинні обов’язково включатися в систему підготовки дітей до образотворчої діяльності. Метою роботи є обґрунтувати теоретичні засади підготовки руки дитини дошкільного віку засобом пальчикових ігор та розробити зміст, форми і методи використання їх на заняттях з образотворчої діяльності в ДНЗ. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Методика використання пальчикових ігор у підготовці дитячої руки до образотворчої діяльності в дошкільному навчальному закладі uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу