ElarK-PNU

Соціально-педагогічні засади формування цілісного виховного середовища дитини у педагогічній спадщині В.О. Сухомлиннського

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Стельмах, Христина Миколаївна
dc.date.accessioned 2019-11-24T11:53:33Z
dc.date.available 2019-11-24T11:53:33Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Стельмах Х. М. Соціально-педагогічні засади формування цілісного виховного середовища дитини у педагогічній спадщині В.О. Сухомлиннського: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Христина Миколаївна Стельмах. – Кам’янець-Подільський, 2018. – 83 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3144
dc.description.abstract Соціально-педагогічна цінність і новизна спадщини В.О. Сухомлинського визначаються у контексті історичної епохи, внеску у розвиток педагогіки, створення єдиної виховної системи. Виховна система педагога по своїй суті і змісту, формі і методам виховного впливу вийшла за межі однієї конкретної виховної інституції і її доцільно кваліфікувати як таку, що має соціально-педагогічний характер. В межах даної системи здійснювалась цілеспрямована та специфічна соціально-педагогічна робота як із кожною конкретною дитиною, її сім’єю, громадою, так і соціумом в цілому. Спадщина В. Сухомлинського розглядалася у контексті різних наукових проблем: взаємодії людини і соціуму, виховної системи, виховання особистості, її соціалізації, духовних домінант, гуманістичної педагогіки і виховання гуманістичних цінностей, формування світогляду, осмислення механізму використання різних виховних середовищ, батьківської педагогіки, взаємодії сім’ї та школи, проблем колективу і особистості, виховання школяра, громадянського і патріотичного виховання, самовиховання школярів, природодповідності, позакласної навчально-виховної діяльності, творчого використання у зарубіжжі та ін. Однак, попри змістовність попереднього аналізу і наукову значущість отриманих результатів, ще спостерігається недостатність соціально-педагогічного аналізу спадщини В. Сухомлинського, оскільки середовище розглядалося лише на рівні дії його окремих елементів, й поза увагою дослідників залишилися соціально-педагогічні засади формування цілісного виховного середовища дитини. Об'єкт дослідження – формування цілісного виховного середовища дитини. Предмет дослідження – соціально-педагогічні засади і особливості формування цілісного виховного середовища дитини у педагогічній спадщині В. Сухомлинського. Мета роботи – полягає у визначенні та обґрунтуванні соціально-педагогічних засад формування цілісного виховного середовища дитини у педагогічній спадщині В. Сухомлинського. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Соціально-педагогічні засади формування цілісного виховного середовища дитини у педагогічній спадщині В.О. Сухомлиннського uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу