Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Тащук, Ірина Вікторівна | |
dc.date.accessioned | 2019-11-24T12:29:09Z | |
dc.date.available | 2019-11-24T12:29:09Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Тащук І. В. Педагогічні умови розвитку логічного мислення старших дошкільників: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Ірина Вікторівна Тащук. – Кам’янець-Подільський, 2018. – 127 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3146 | |
dc.description.abstract | Незважаючи на численність наукових напрацювань із проблеми формування логічного мислення, залишаються недостатньо вивченими особливості й основні напрями діяльності дошкільних навчальних закладів щодо розвитку логічного мислення у старших дошкільників; не розроблено методики, спрямованої на педагогічну підтримку вихователів у розвитку логічного мислення у дітей 5-6-го років життя. Педагогічна значущість та недостатня розробленість проблеми розвитку логічного мислення у старших дошкільників зумовили вибір теми дипломного дослідження. Мета дослідження полягає в обґрунтуванні та експериментальній перевірці педагогічних умов розвитку логічного мислення у старших дошкільників у дошкільному навчальному закладі. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Педагогічні умови розвитку логічного мислення старших дошкільників | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |