ElarK-PNU

Педагогічні умови розвитку логічного мислення старших дошкільників

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Тащук, Ірина Вікторівна
dc.date.accessioned 2019-11-24T12:29:09Z
dc.date.available 2019-11-24T12:29:09Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Тащук І. В. Педагогічні умови розвитку логічного мислення старших дошкільників: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Ірина Вікторівна Тащук. – Кам’янець-Подільський, 2018. – 127 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3146
dc.description.abstract Незважаючи на численність наукових напрацювань із проблеми формування логічного мислення, залишаються недостатньо вивченими особливості й основні напрями діяльності дошкільних навчальних закладів щодо розвитку логічного мислення у старших дошкільників; не розроблено методики, спрямованої на педагогічну підтримку вихователів у розвитку логічного мислення у дітей 5-6-го років життя. Педагогічна значущість та недостатня розробленість проблеми розвитку логічного мислення у старших дошкільників зумовили вибір теми дипломного дослідження. Мета дослідження полягає в обґрунтуванні та експериментальній перевірці педагогічних умов розвитку логічного мислення у старших дошкільників у дошкільному навчальному закладі. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Педагогічні умови розвитку логічного мислення старших дошкільників uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу