Аннотации:
Навчальний посібник рекомендується студентам педагогічних закладів вищої освіти. Він орієнтований не тільки на теоретичну підготовку майбутніх учителів, а й на розвиток творчого потенціалу особистості педагога. Посібник структуровано на п’ять розділів, де висвітлюються відповідні теоретичні питання та пропонуються практико-орієнтовані завдання (картки для самоперевірки рівня засвоєння понятійно-категорійного апарату блоку; завдання для контролю та самоконтролю рівня засвоєння знань з тематичного блоку; соціально-значущі проблемні питання та ситуації для дискусійного обговорення). Матеріали навчального посібника можуть бути корисними для студентів, магістрантів, аспірантів і викладачів вищої школи, а також усіх, хто цікавиться питаннями формування педагогічної майстерності майбутнього вчителя в цілому, та розвитку професійно-педагогічної адаптивності зокрема.