It is studied that modern scientific approaches to the analysis of future socionomic specialists’ personalities define professionally important qualities, and most of the future socionomic specialists’ qualities can be formed and improved during the vocational training at higher educational establishments. However unfavorable qualities for the professional activities make impossible to achieve the less necessary level of a future specialist’s professional success.
З’ясовано, що сучасні наукові підходи до аналізу особистості майбутніх фахівців соціономічних професій визначають професійно важливі якості, переважна частина яких у майбутнього фахівця соціономічного профілю може бути сформована й удосконалена під час професійного навчання у ВНЗ, проте наявність несприятливих для професійної діяльності якостей унеможливлює досягнення мінімально необхідного рівня фахової успішності майбутнього спеціаліста. Встановлено, що визначені інтегральні характеристики особистості професіонала є психологічною основою, необхідною у всіх видах діяльності, кожна з яких являє собою окрему комбінацію значущих особистісних якостей, істотних для успішної дії в межах тієї чи іншої конкретної професії.