dc.contributor.author |
Олексюк, Федір Миколайович |
|
dc.date.accessioned |
2020-12-01T12:58:05Z |
|
dc.date.available |
2020-12-01T12:58:05Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Олексюк Ф. М. Інструменти просування локального бренду «Kamianets» в соціальних мережах : бакалаврська роб.: 061 Журналістика / Федір Миколайович Олексюк. - Кам'янець-Подільський, 2020. – 35 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3687 |
|
dc.description.abstract |
Всесвітня мережа Інтернет сьогодні надає чималу можливість у своїх просторах для проведення різноманітних комплексів організаційних, технічних рекламних та піар заходів, спрямованих на створення й підтримку необхідного рівня обізнаності, вживання необхідних заходів для популяризації діяльності бренду, забезпечення позитивного іміджу та його загального образу. Реклaмна дiяльнiсть – це пoтужний прoцес, що вимaгає від викoнавця значних витрaт фінансoвих, матeріальних та інтeлeктуальних рeсурсів, оскільки рeклама є важливoю склaдовoю просування в умoвах брендингу. Мета проєкту – створення вебсайту для популяризації локального бренду «Kamianets» та просування його у соціальних мережах. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
061 Журналістика |
uk_UA |
dc.title |
Інструменти просування локального бренду «Kamianets» в соціальних мережах |
uk_UA |
dc.type |
Бакалаврська робота |
uk_UA |