ElarK-PNU

Інструменти просування локального бренду «Kamianets» в соціальних мережах

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Олексюк, Федір Миколайович
dc.date.accessioned 2020-12-01T12:58:05Z
dc.date.available 2020-12-01T12:58:05Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Олексюк Ф. М. Інструменти просування локального бренду «Kamianets» в соціальних мережах : бакалаврська роб.: 061 Журналістика / Федір Миколайович Олексюк. - Кам'янець-Подільський, 2020. – 35 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3687
dc.description.abstract Всесвітня мережа Інтернет сьогодні надає чималу можливість у своїх просторах для проведення різноманітних комплексів організаційних, технічних рекламних та піар заходів, спрямованих на створення й підтримку необхідного рівня обізнаності, вживання необхідних заходів для популяризації діяльності бренду, забезпечення позитивного іміджу та його загального образу. Реклaмна дiяльнiсть – це пoтужний прoцес, що вимaгає від викoнавця значних витрaт фінансoвих, матeріальних та інтeлeктуальних рeсурсів, оскільки рeклама є важливoю склaдовoю просування в умoвах брендингу. Мета проєкту – створення вебсайту для популяризації локального бренду «Kamianets» та просування його у соціальних мережах. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 061 Журналістика uk_UA
dc.title Інструменти просування локального бренду «Kamianets» в соціальних мережах uk_UA
dc.type Бакалаврська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу