ElarK-PNU

Стратегія просування бренду Zara

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Петрівська, Лілія Вікторівна
dc.date.accessioned 2020-12-01T13:05:45Z
dc.date.available 2020-12-01T13:05:45Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Петрівська Л. В. Стратегія просування бренд у Zara : бакалаврська роб.: 061 Журналістика / Лілія Вікторівна Петрівська. - Кам'янець-Подільський, 2020. – 60 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3688
dc.description.abstract Актуальність звернення до цієї теми обумовлена кількома причинами: необхідністю наукового опрацювання проблеми сприйняття людиною бренду як об'єкта соціального пізнання. Сьогодні бренди стали не лише своєрідними споживчими цінностями людства, а активними учасниками життя суспільства. Бренд – основн а категорія задля сучасного споживання та всієї сфери рекламних комунікацій. Мета дослідження – визначити найбільш поширені інтернет-технології просування бренду Zara, проаналізувати сучасні концепції та досвід роботи бренду на сучасном у ринку. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 061 Журналістика uk_UA
dc.title Стратегія просування бренду Zara uk_UA
dc.type Бакалаврська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу