ElarK-PNU

Прецедентні феномени в рекламному тексті

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Рогоза, Діана Олександрівна
dc.date.accessioned 2020-12-01T15:15:23Z
dc.date.available 2020-12-01T15:15:23Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Рогоза Д. О. Прецедентні феномени в рекламному тексті : бакалаврська роб.: 061 Журналістика / Діана Олександрівна Рогоза . – Кам'янець-Подільський, 2020. – 54 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3698
dc.description.abstract Реклама – це один з інструментів ефективних маркетингових комунікацій. Вона стимулює бажання споживача, переконує його в необхідності придбання/використання певного товару або послуги, які необхідно реалізувати. Будучи невід’ємною частиною життя розвиненого сучасного суспільства, реклама відображає різноманітні форми життя соціуму, його норми, цінності, погляди. Зараз, коли суспільство перебуває в умовах розвинених ринкових відносин, реклама перестає бути лише економічним атрибутом. Її завдання – не тільки створювати нові потреби в товарах або послугах, а й послідовно формувати соціальні цінності, соціум ний світогляд, естетичні смаки, стиль життя тощо. Реклама (іноді навіть агресивно) втручається в життя, нав’язує бажані для реалізатора уявлення про товар, зачіпаючи «найпотаємніші ділянки психіки сучасної людини». Творці рекламних текстів використовують новітні форми вираження думки та зосередження уваги адресата шляхом залучення прецедентних феноменів. Мета дипломної роботи – проаналізувати рекламні тексти із прецедентними феноменами, що функціонують у сучасному українському рекламному просторі. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 061 Журналістика uk_UA
dc.title Прецедентні феномени в рекламному тексті uk_UA
dc.type Бакалаврська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу