dc.contributor.author |
Зайшлюк, Ярина Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-01-11T11:35:25Z |
|
dc.date.available |
2021-01-11T11:35:25Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Зайшлюк Я. О. Особливості застосування особистісно орієнтованих технологій навчання на уроках іноземної мови у старших класах: магістерська роб.: 014. Середня освіта (Мова і література (німецька) / Ярина Олександрівна Зайшлюк. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 92 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3877 |
|
dc.description.abstract |
Важливим успіхом вивчення німецької мови є розуміння того, що мова найкраще засвоюється тоді, коли учням пропонується індивідуальна методична увага й участь, які ґрунтуються на аналізі особистісних навчальних потреб і відповідальності, забезпечення навчального процесу видами та типами діяльності, що сприяють використанню мови. Основною метою навчання німецької мови є формування в учнів комунікативної компетенції, що означає оволодіння мовою як засобом міжкультурного спілкування, розвиток умінь використовувати іноземну мову як інструмент у діалозі культур і цивілізацій сучасного світу, а також використання сучасних методів та технологій навчання. Тому вважаємо тему нашого дослідження актуальною для методики викладання німецької мови у старшій школі.Метою роботи є виявити можливості використання особистісно орієнтованих технологій навчання на уроках іноземної мови у старшій школі. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Особливості застосування особистісно орієнтованих технологій навчання на уроках іноземної мови у старших класах |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |