Abstract:
Важливим успіхом вивчення німецької мови є розуміння того, що мова найкраще засвоюється тоді, коли учням пропонується індивідуальна методична увага й участь, які ґрунтуються на аналізі особистісних навчальних потреб і відповідальності, забезпечення навчального процесу видами та типами діяльності, що сприяють використанню мови. Основною метою навчання німецької мови є формування в учнів комунікативної компетенції, що означає оволодіння мовою як засобом міжкультурного спілкування, розвиток умінь використовувати іноземну мову як інструмент у діалозі культур і цивілізацій сучасного світу, а також використання сучасних методів та технологій навчання. Тому вважаємо тему нашого дослідження актуальною для методики викладання німецької мови у старшій школі.Метою роботи є виявити можливості використання особистісно орієнтованих технологій навчання на уроках іноземної мови у старшій школі.