Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Зайшлюк, Ярина Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2021-01-11T11:35:25Z | |
dc.date.available | 2021-01-11T11:35:25Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Зайшлюк Я. О. Особливості застосування особистісно орієнтованих технологій навчання на уроках іноземної мови у старших класах: магістерська роб.: 014. Середня освіта (Мова і література (німецька) / Ярина Олександрівна Зайшлюк. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 92 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3877 | |
dc.description.abstract | Важливим успіхом вивчення німецької мови є розуміння того, що мова найкраще засвоюється тоді, коли учням пропонується індивідуальна методична увага й участь, які ґрунтуються на аналізі особистісних навчальних потреб і відповідальності, забезпечення навчального процесу видами та типами діяльності, що сприяють використанню мови. Основною метою навчання німецької мови є формування в учнів комунікативної компетенції, що означає оволодіння мовою як засобом міжкультурного спілкування, розвиток умінь використовувати іноземну мову як інструмент у діалозі культур і цивілізацій сучасного світу, а також використання сучасних методів та технологій навчання. Тому вважаємо тему нашого дослідження актуальною для методики викладання німецької мови у старшій школі.Метою роботи є виявити можливості використання особистісно орієнтованих технологій навчання на уроках іноземної мови у старшій школі. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Особливості застосування особистісно орієнтованих технологій навчання на уроках іноземної мови у старших класах | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |