Короткий опис(реферат):
Картина світу німецькомовного суспільства кінця XX – початку ХХІ століття охоплює когнітивні категорії, які найінтенсивніше поповнюються новою лексикою та належать до базових і складають підґрунтя концептуальної моделі світу в цілому, а також ті, які виявляються найважливішими для діяльності людини у певний період . Актуалізація питання ролі моди у житті суспільства викликала науковий інтерес як до історії її розвитку, так і до її впливу на словниковий склад мови. Через свою багатогранність і варіативність мода є об’єктом дослідження у психології, семіотиці, соціології, антропології, культурології, естетиці тощо. Зважаючи на те, що мода є важливим засобом прояву культури, у будь-якій мові наявна ціла низка вербальних засобів її вираження, які закріпленні у свідомості її носіїв. Дослідження шляхів та засобів вербалізації концептів, що об’єктивують поняття «мода», дає можливість відтворити та зафіксувати образ конкретної історичної епохи. Мета дослідження – визначити особливості вербалізації соціокультурного концепту «MODE» у німецькій лінгвокультурі та з’ясувати специфіку репрезентації лексичних одиниць зі сфери моди у німецькомовних журналах моди.