dc.contributor.author |
Доманський, Олег Андрійович |
|
dc.date.accessioned |
2021-01-11T15:11:15Z |
|
dc.date.available |
2021-01-11T15:11:15Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Доманський О. А. Жанрові модифікації роману в творчості Пітера Акройда (на матеріалі творів «Лондон. Біографія» і «Процес Елізабет Крі»): магістерська роб.: 014. Середня освіта (Мова і література (англійська) / Олег Андрійович Доманський. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 87 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3894 |
|
dc.description.abstract |
Критична рецепція творів Акройда розпочиналася у рамках теорії поетики постмодернізму. У книзі «Пітер Акройд: абсурдний і заплутаний текст» Дж. Гібсон і Дж. Вулфрі за допомогою постструктуралістської реконструкції підкреслюють навмисне використання палімпсесту, пастіша, пародії, інтертекстуальної референтності в романах Акройда. Значна частина монографії присвячена дослідженню авторського стилю в романах письменника, зокрема, у романі «Процес Елізабет Крі». Автори доходять висновку, що образ Лондона виявляється надзвичайно багатогранним, адже є нічим іншим, як основою, яка звучить голосами, текстами, відгомоном самого себе. Мета магістерської дипломної роботи – дослідити жанрову своєрідність творів Пітера Акройда, проаналізувати інтертекстуальні зв'язки та розглянути концепт «світ як текст» у жанрових формаж біографії та детективу. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Жанрові модифікації роману в творчості Пітера Акройда (на матеріалі творів «Лондон. Біографія» і «Процес Елізабет Крі») |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |