Abstract:
Роль концептуальної метафори як потужного механізму формування смислів була розкрита в працях Дж. Лакоффа і М. Джонсона. Вихідною тезою теорії концептуальної метафори є положення про те, що метафора належить не до рівня чистої мовної техніки, а до рівня мислення й діяльності. Актуальність теми визначається розвитком сучасного підходу до вивчення метафори як концептуального явища, розвитком когнітивної науки з одного боку та дослідженнями в галузі газетного дискурсу в рамках медіалінгвістики як засобу впливу на читача шляхом привернення його уваги до метафоричної репрезентації подій в англомовному газетному дискурсі. Метою роботи є дослідження метафори на матеріалах британської та американської преси, порівняння кількісного вживання метафори у великоформатних виданнях і таблоїдах, у статтях новин та інформаційно-аналітичних та формування структурного співвідношення кількості їх вживання.