Аннотации:
Важливість проблеми формування компетентності у читанні усвідомлена вчителями, але, через недостатність методичних розробок у шкільній практиці, вона розв’язується повільно. Не відповідає нинішньому замовленню і той рівень умінь та навичок читання, який мають випускники ЗСО. Важко переоцінити роль читання як засобу навчання. Воно сприяє не лише розширенню і накопиченню лексичних одиниць, закріпленню граматичних явищ, а й відкриває великі можливості для самоосвіти. Актуальність проблеми формування іншомовної компетентності у читанні учнів ЗСО зумовлюється потребою її дослідження у контексті компетентнісного підходу і визначається сучасними концепціями перебудови освіти в Україні в напрямку забезпечення всебічного розвитку особистості із використанням нових підходів до формування компетентності у читанні на уроках англійської мови у ЗСО. Особлива роль у цьому процесі належить ланці навчання, де цілеспрямовано виявляються та розвиваються здібності дитини, формуються вміння та бажання вчитися, створюються умови для її самовираження. Актуальність питання зумовили вибір теми дипломного дослідження: «Формування іншомовної комунікативної компетентності у читанні іноземною мовою». Відтак, мета дипломної роботи – охарактеризувати методику формування іншомовної компетентності у читанні в учнів ЗСО з урахуванням сучасних вимог.