Abstract:
Сучасні інструменти організації навчальної діяльності учнів закладів загальної середньої освіти висувають високі вимоги до вчителя: він має бути творчим і майстерним фахівцем, повинен володіти новітніми педагогічними технологіями і формами роботи. Реформа системи освіти спричинила підвищення суспільних очікувань до праці вчителів: адже саме на них покладається реалізація започаткованих науковцями та політиками змін. В умовах підвищення мобільності працівників, відкритості кордонів особливої значущості набуває праця вчителів іноземних мов, а одним із першочергових завдань на сьогодні є модернізація їхньої професійної підготовки, орієнтованої на досягнення відповідним стандартом рівня професійної компетентності. Метою дипломної роботи є дослідження особливостей формування професійної та творчої індивідуальності майбутнього вчителя ІМ.