dc.contributor.author |
Тулапіна, Діана Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-01-15T09:44:48Z |
|
dc.date.available |
2021-01-15T09:44:48Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Тулапіна Д. О. Здоров’я підлітків та впровадження здоров’язберігаючих освітніх технологій в навчально-виховному процесі закладу загальної середньої освіти: магістерська роб.: 091 Біологія / Діана Олександрівна Тулапіна. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 69 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3957 |
|
dc.description.abstract |
Важливим компонентом здоров’язберігаючої освіти в школі є об’єктивна оцінка рівня фізичного розвитку і здоров’я кожного учня, а також подальший моніторинг даного показника. Це дозволить виявити ефективність здоров’язберігаючого середовища школи, встановити позитивні та негативні тенденції, відібрати найбільш ефективні методики збереження здоров’я та загалом спрямовувати навчально-виховний процес таким чином, щоб досягти максимальних показників здоров’язбереження його учасників. Впровадження нових ефективних здоров’язберігаючих технологій є одним з ключових завдань освіти на сьогодні. Мета: експериментально дослідити стан здоров'я підлітків, апробувати здоров’язберігаючі освітні технології в навчально-виховному процесі. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
091 Біологія |
uk_UA |
dc.title |
Здоров’я підлітків та впровадження здоров’язберігаючих освітніх технологій в навчально-виховному процесі закладу загальної середньої освіти |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |