Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Тулапіна, Діана Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2021-01-15T09:44:48Z | |
dc.date.available | 2021-01-15T09:44:48Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Тулапіна Д. О. Здоров’я підлітків та впровадження здоров’язберігаючих освітніх технологій в навчально-виховному процесі закладу загальної середньої освіти: магістерська роб.: 091 Біологія / Діана Олександрівна Тулапіна. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 69 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3957 | |
dc.description.abstract | Важливим компонентом здоров’язберігаючої освіти в школі є об’єктивна оцінка рівня фізичного розвитку і здоров’я кожного учня, а також подальший моніторинг даного показника. Це дозволить виявити ефективність здоров’язберігаючого середовища школи, встановити позитивні та негативні тенденції, відібрати найбільш ефективні методики збереження здоров’я та загалом спрямовувати навчально-виховний процес таким чином, щоб досягти максимальних показників здоров’язбереження його учасників. Впровадження нових ефективних здоров’язберігаючих технологій є одним з ключових завдань освіти на сьогодні. Мета: експериментально дослідити стан здоров'я підлітків, апробувати здоров’язберігаючі освітні технології в навчально-виховному процесі. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 091 Біологія | uk_UA |
dc.title | Здоров’я підлітків та впровадження здоров’язберігаючих освітніх технологій в навчально-виховному процесі закладу загальної середньої освіти | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |