ElarK-PNU

Здоров’я підлітків та впровадження здоров’язберігаючих освітніх технологій в навчально-виховному процесі закладу загальної середньої освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Тулапіна, Діана Олександрівна
dc.date.accessioned 2021-01-15T09:44:48Z
dc.date.available 2021-01-15T09:44:48Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Тулапіна Д. О. Здоров’я підлітків та впровадження здоров’язберігаючих освітніх технологій в навчально-виховному процесі закладу загальної середньої освіти: магістерська роб.: 091 Біологія / Діана Олександрівна Тулапіна. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 69 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3957
dc.description.abstract Важливим компонентом здоров’язберігаючої освіти в школі є об’єктивна оцінка рівня фізичного розвитку і здоров’я кожного учня, а також подальший моніторинг даного показника. Це дозволить виявити ефективність здоров’язберігаючого середовища школи, встановити позитивні та негативні тенденції, відібрати найбільш ефективні методики збереження здоров’я та загалом спрямовувати навчально-виховний процес таким чином, щоб досягти максимальних показників здоров’язбереження його учасників. Впровадження нових ефективних здоров’язберігаючих технологій є одним з ключових завдань освіти на сьогодні. Мета: експериментально дослідити стан здоров'я підлітків, апробувати здоров’язберігаючі освітні технології в навчально-виховному процесі. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 091 Біологія uk_UA
dc.title Здоров’я підлітків та впровадження здоров’язберігаючих освітніх технологій в навчально-виховному процесі закладу загальної середньої освіти uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу