Короткий опис(реферат):
У всі часи завжди актуальною була проблема співіснування митця і влади. Ця тема завжди цікавила багатьох дослідників і залишається досить актуальною як в Україні, так і за її межами. Питання творчої свободи, залежності митця від політичної кон’юктури є, по суті, вічними. Мистецтво є складовою частиною культури, в котрій відображаються всі суспільно-політичні й духовні процеси, що притаманні суспільству на тому чи іншому етапі існування. Кожна епоха породжує своє мистецтво, яке вбирає в себе всю складність та багатоплановість розвитку суспільства цього періоду. У зв’язку з цим неабиякої актуальності відіграє питання підготовки кваліфікованих кадрів, які б могли «сколихнути» українське місто і село і очолити культурно-мистецький рух у краї, куди будуть спрямовані випускники. Значно мірою це стосується міжвоєнного періоду, коли вкрай не вистачало мистецьких кадрів, що ставило перед владою вимогу якнайшвидшого вирішення цього питання. Загалом, ця проблема недостатньо висвітлена і потребує свого подальшого дослідження. Сукупність цих факторів і зумовлює актуальність теми дослідження. Мета роботи. На основі наукового аналізу конкретного історичного матеріалу комплексно і всебічно дослідити процес формування та розвитку мистецьких закладів освіти Кам’янця-Подільського, його особливості за умов функціонування радянського суспільства у 20-30-ті рр. ХХ ст.