ElarK-PNU

Проблема цінностей в освіті: динаміка у цивілізаційному вимірі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Крившина, Анжела Олександрівна
dc.date.accessioned 2021-01-18T09:31:49Z
dc.date.available 2021-01-18T09:31:49Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Крившина А. О. Проблема цінностей в освіті: динаміка у цивілізаційному вимірі: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Історія) / Анжела Олександрівна Крившина. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 107 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3990
dc.description.abstract Принциповим поштовхом у розвитку теорії цінностей стала філософія раціоналізму XVII ст. у межах якої гостро постало питання щодо природи вихідних значень буття (Ф. Бекон, Т. Гоббс, Р. Декарт, Д. Локк та ін.). Важливими проблемами освіти стають проблеми формування особистості, яка відповідає вимогам часу. що знайшло обґрунтування, у ідеологізації цінності знання, в теорії Я. А. Коменського. Зазначена концепція була підтримана і розширена ідеологами Просвітництва К. Гальвецієм, Ж.-Ж. Руссо. І. Песталоцці та ін. Вони не лише збагатили цінність знання ідеями свободи і гідності, але й підняли проблему створення системи загальної освіти. Спрямованість і тенденції розвитку сучасної західної філософії освіти, направлені на співставлення з сучасними глобальними проблемами (Дж. Боткін. Д. Медоуз. Л. Перельман) і направлені на обґрунтування гуманітарної освіти.Мета дослідження полягає у систематизації становлення змісту ціннісної системи освіти на конкретно-історичних етапах цивілізаційного поступу. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Проблема цінностей в освіті: динаміка у цивілізаційному вимірі uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу