Короткий опис(реферат):
Принциповим поштовхом у розвитку теорії цінностей стала філософія раціоналізму XVII ст. у межах якої гостро постало питання щодо природи вихідних значень буття (Ф. Бекон, Т. Гоббс, Р. Декарт, Д. Локк та ін.). Важливими проблемами освіти стають проблеми формування особистості, яка відповідає вимогам часу. що знайшло обґрунтування, у ідеологізації цінності знання, в теорії Я. А. Коменського. Зазначена концепція була підтримана і розширена ідеологами Просвітництва К. Гальвецієм, Ж.-Ж. Руссо. І. Песталоцці та ін. Вони не лише збагатили цінність знання ідеями свободи і гідності, але й підняли проблему створення системи загальної освіти. Спрямованість і тенденції розвитку сучасної західної філософії освіти, направлені на співставлення з сучасними глобальними проблемами (Дж. Боткін. Д. Медоуз. Л. Перельман) і направлені на обґрунтування гуманітарної освіти.Мета дослідження полягає у систематизації становлення змісту ціннісної системи освіти на конкретно-історичних етапах цивілізаційного поступу.