Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Мельничук, Яна Романівна | |
dc.date.accessioned | 2021-01-19T12:14:00Z | |
dc.date.available | 2021-01-19T12:14:00Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Мельничук Я. Р. Методичні особливості застосування ігрових технологій у процесі навчання біології: магістерська роб.: 091 Біологія / Яна Романівна Мельничук. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 85 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4025 | |
dc.description.abstract | Сьогодні у педагогіці активізувався пошук адекватних форм і методів роботи в навчальній діяльності. Серед них вирізняється ігрова діяльність, яка для дитини є нагальною потребою, а для педагога – способом реалізації різноманітних завдань навчально-виховного процесу. Вважається, що поєднання навчання та гри може бути основою нової методології освіти, завдяки якій «людина перестає бути каторжником, прикованим до парти», а Homo Ludens (людина граюча), що живе в кожному з нас, сприятиме відкриттю свого Я у змінюваному світі. Слід зазначити, що можливість у змодельованій ситуації адаптуватись до реального життя дуже рідко виникає в реальному житті, але її вплив на розвиток людини важко переоцінити. Здатність «подивитися на світ чужими очами» є одним з важливих чинників, що забезпечують розуміння інших, не схожих на тебе людей, та більш адекватне саморозуміння. Мета: дослідження методичних особливостей застосування ігрових технологій у процесі навчання біології у закладі загальної середньої освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 091 Біологія | uk_UA |
dc.title | Методичні особливості застосування ігрових технологій у процесі навчання біології | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |