ElarK-PNU

Методичні особливості застосування ігрових технологій у процесі навчання біології

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мельничук, Яна Романівна
dc.date.accessioned 2021-01-19T12:14:00Z
dc.date.available 2021-01-19T12:14:00Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Мельничук Я. Р. Методичні особливості застосування ігрових технологій у процесі навчання біології: магістерська роб.: 091 Біологія / Яна Романівна Мельничук. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 85 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4025
dc.description.abstract Сьогодні у педагогіці активізувався пошук адекватних форм і методів роботи в навчальній діяльності. Серед них вирізняється ігрова діяльність, яка для дитини є нагальною потребою, а для педагога – способом реалізації різноманітних завдань навчально-виховного процесу. Вважається, що поєднання навчання та гри може бути основою нової методології освіти, завдяки якій «людина перестає бути каторжником, прикованим до парти», а Homo Ludens (людина граюча), що живе в кожному з нас, сприятиме відкриттю свого Я у змінюваному світі. Слід зазначити, що можливість у змодельованій ситуації адаптуватись до реального життя дуже рідко виникає в реальному житті, але її вплив на розвиток людини важко переоцінити. Здатність «подивитися на світ чужими очами» є одним з важливих чинників, що забезпечують розуміння інших, не схожих на тебе людей, та більш адекватне саморозуміння. Мета: дослідження методичних особливостей застосування ігрових технологій у процесі навчання біології у закладі загальної середньої освіти. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 091 Біологія uk_UA
dc.title Методичні особливості застосування ігрових технологій у процесі навчання біології uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу