DSpace Repository

Формування стратегії розвитку підприємств готельної індустрії

Show simple item record

dc.contributor.author Плахтій, Е. В.
dc.date.accessioned 2021-01-20T07:28:59Z
dc.date.available 2021-01-20T07:28:59Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Плахтій Е. В. Формування стратегії розвитку підприємств готельної індустрії: магістерська роб.: 241 Готельно-ресторанна справа / Е. В. Плахтій.- Кам’янець-Подільський, 2020. – 94 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4032
dc.description.abstract В сучасних умовах розвитку економіки та глобалізації, зростання конкуренції між виробниками, збільшення впливу зовнішніх факторів успішна діяльність підприємств туристичної індустрії все більше залежить від стратегічного управління, метою якого є забезпечення їх конкурентності на довгостроковий період. Мета роботи полягає в узагальненні теоретичних засад формування стратегії розвитку підприємств, аналізі діяльності підприємств готельної індустрії та визначені напрямів розвитку стратегічного управління ними з метою підвищення їх конкурентності та стійкості в сучасних ринкових умовах господарювання. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 241 Готельно-ресторанна справа uk_UA
dc.title Формування стратегії розвитку підприємств готельної індустрії uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account