ElarK-PNU

Дослідження задачі розподілу ресурсів з обмеженим діапазоном

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Венгер, Назарій Володимирович
dc.date.accessioned 2021-01-21T07:10:41Z
dc.date.available 2021-01-21T07:10:41Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Венгер Н. В. Дослідження задачі розподілу ресурсів з обмеженим діапазоном: бакалаврська роб.: 6.040302 Інформатика / Назарій Володимирович Венгер. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 52 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4045
dc.description.abstract STEM-освіта – це одна з основних тенденцій у світовій системі освіти. Акронім STEM вживається для позначення популярного освітнього напряму, що охоплює природничі науки (Science), технології (Technology), технічну творчість (Engineering) та математику (Mathematics). Він спрямований на посилення реалізації навчальних програм природничо-наукового компоненту за допомогою інноваційних технологій. Технології використовують навіть у вивченні творчих та мистецьких дисциплін із зосередженістю на науці, технології, інженерії та математиці. Потреби в STEM-спеціалістах ростуть в 2 рази швидше, ніж в інших професіях, тому що STEM розвиває здібності дослідницької, аналітичної робот, експериментування і критичного осмислення. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Дослідження задачі розподілу ресурсів з обмеженим діапазоном uk_UA
dc.type Бакалаврська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу