Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Венгер, Назарій Володимирович | |
dc.date.accessioned | 2021-01-21T07:10:41Z | |
dc.date.available | 2021-01-21T07:10:41Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Венгер Н. В. Дослідження задачі розподілу ресурсів з обмеженим діапазоном: бакалаврська роб.: 6.040302 Інформатика / Назарій Володимирович Венгер. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 52 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4045 | |
dc.description.abstract | STEM-освіта – це одна з основних тенденцій у світовій системі освіти. Акронім STEM вживається для позначення популярного освітнього напряму, що охоплює природничі науки (Science), технології (Technology), технічну творчість (Engineering) та математику (Mathematics). Він спрямований на посилення реалізації навчальних програм природничо-наукового компоненту за допомогою інноваційних технологій. Технології використовують навіть у вивченні творчих та мистецьких дисциплін із зосередженістю на науці, технології, інженерії та математиці. Потреби в STEM-спеціалістах ростуть в 2 рази швидше, ніж в інших професіях, тому що STEM розвиває здібності дослідницької, аналітичної робот, експериментування і критичного осмислення. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Дослідження задачі розподілу ресурсів з обмеженим діапазоном | uk_UA |
dc.type | Бакалаврська робота | uk_UA |