Короткий опис(реферат):
Підвищення ефективності управління процесом підготовки юних гандболістів до участі в змаганнях передбачає насамперед оптимізацію системи планування, контролю та обліку навчально-тренувальної і змагальної діяльності учнів. Проблеми контролю, як обов’язкового елементу тренування, широко розглянуті та проаналізовані сучасною теорією спортивних ігор. Це підтверджує зроблений нами аналіз численних досліджень низки видатних вчених фізичної культури та спорту. Проте багатоплановість функцій і принципів педагогічного контролю за тренуванням вимагає побудови системи оцінок стану підготовки гандболістів. Наявність системи оцінок значною мірою сприяє поліпшенню ефективності реалізації найважливіших функцій педагогічного контролю – діагностичної та управлінської. Діагностика є практично єдиним джерелом вірогідної інформації про стан навчально-тренувального процесу, а управління – єдино вірний і найкращий шлях до досягнення запланованої мети. Мета дослідження. Вдосконалити систему планування та педагогічного контролю за станом підготовки юних гандболістів до змагальної діяльності в умовах ДЮСШ та шкільних секцій.