Короткий опис(реферат):
Велика увага приділяється пошукам інформативних методів педагогічного і біологічного контролю, обґрунтуванню тестів для оцінювання окремих здібностей і сторін підготовленості. Водночас у наукових працях зі спортивної гімнастики наявні різні погляди щодо особливостей співвідношення часу, витраченого на загальну, спеціально-рухову та технічну підготовку в навчально-тренувальному процесі в сучасних умовах, особливо на етапі попередньої базової підготовки. У доступній науковій літературі не виявлено шляхів удосконалення підготовки юних гімнастів у зв’язку з дедалі більшою складністю гімнастичних вправ, якими повинні володіти гімнасти на наступних етапах підготовки. Установлене протиріччя між потребами процесу підготовки юних гімнастів та рівнем їх науково-методичного забезпечення вимагає розв’язання важливого наукового завдання, вказує на актуальність цього дослідження, яке спрямоване на пошук шляхів удосконалення підготовки юних гімнастів з урахуванням морфофункціональних показників на етапі попередньої базової підготовки. Мета дослідження – удосконалення змісту підготовки гімнастів із урахуванням динаміки морфофункціональних показників на етапі попередньої базової підготовки.