Короткий опис(реферат):
Виховання дітей засобами фізичної культури завжди цінували в будь-якому суспільстві, починаючи із стародавніх часів. Історія презентує чимало яскравих прикладів, коли повноцінно організоване спортивно-фізкультурне дозвілля молоді детермінувало гармонійність життєдіяльності соціуму загалом, об’єднуючи ідеєю всебічного розвитку особистості покоління громадян. Однак така ідея з різних причин так і не стала цементувальним фактором розвитку України в складні часи творення нації, про що свідчить втрата чітких цільових орієнтирів та виваженої державної ідеології у сфері виховання молодого покоління українців. Це узагальнення цілком очевидно стосується характеристики сучасної системи дитячо-юнацьких спортивних шкіл (далі ДЮСШ) – місця, де значною мірою реалізується виховний потенціал дозвілля наших дітей, відбувається їх оздоровлення, розвиваються здібності в обраних видах спорту, формується ставлення до суспільних цінностей. Мета дослідження – наукове обґрунтування та експериментальна перевірка ефективності моделі підготовки майбутніх тренерів до виховної роботи в ДЮСШ у професійній освіті.