Короткий опис(реферат):
Фізичне виховання – невід'ємна частина навчально-виховного процесу в школі. Проблема нормування рухової активності учнів має важливе значення тому, що останнім часом для молоді характерна прогресуюча гіподинамія, зумовлена великим обсягом навчальних занять не тільки в школі, але й вдома. Недостатня рухова активність негативно впливає на більшість функцій організму підлітків і є патогенетичним фактором виникнення й розвитку захворювань. З початку 90-х років контингент дітей і підлітків, залучених до систематичних занять у дитячо-юнацьких спортивних школах, підліткових фізкультурно-спортивних клубах за місцем проживання, у спортивних секціях підприємств, установ та організацій скоротився на 620 тис. осіб. Згортання цієї роботи негативно позначилося на стані здоров'я школярів, рівні їх фізичної підготовленості. Мета дослідження: теоретично обгрунтувати методику використання рейтингового оцінювання в системі поточного контролю фізичної підготовленості в процесі фізичного виховання в школі.