ElarK-PNU

Диференціація змісту навчальних занять з фізичного виховання учнів 7-9 класів з урахуванням показників фізичного здоров'я та фізичної підготовленості

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гаврилюк, В’ячеслав Олегович
dc.date.accessioned 2021-01-26T13:55:07Z
dc.date.available 2021-01-26T13:55:07Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Гаврилюк В. О. Диференціація змісту навчальних занять з фізичного виховання учнів 7-9 класів з урахуванням показників фізичного здоров'я та фізичної підготовленості: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Фізична культура) / В’ячеслав Олегович Гаврилюк. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 156 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4108
dc.description.abstract У зв’язку з викладеним доцільним та своєчасним є питання щодо наукового обґрунтування, апробації та практичного впровадження в освітній процес основної школи програми диференціації змісту навчальних занять з урахуванням індивідуальних особливостей учнів і застосування спеціально дібраних вправ, що впливають на функціональні системи та розвиток фізичних якостей школярів середніх класів. Запропоновану програму диференціації змісту навчальних занять із фізичного виховання спрямовано на підвищення рівня фізичного здоров’я та фізичної підготовленості школярів, що визначає актуальність та практичне значення дисертаційної роботи. Мета дослідження: удосконалити зміст начальних занять із фізичного виховання учнів 7–9-х класів шляхом його диференціації з урахуванням показників фізичного здоров’я та фізичної підготовленості. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Диференціація змісту навчальних занять з фізичного виховання учнів 7-9 класів з урахуванням показників фізичного здоров'я та фізичної підготовленості uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу