Короткий опис(реферат):
У зв’язку з викладеним доцільним та своєчасним є питання щодо наукового обґрунтування, апробації та практичного впровадження в освітній процес основної школи програми диференціації змісту навчальних занять з урахуванням індивідуальних особливостей учнів і застосування спеціально дібраних вправ, що впливають на функціональні системи та розвиток фізичних якостей школярів середніх класів. Запропоновану програму диференціації змісту навчальних занять із фізичного виховання спрямовано на підвищення рівня фізичного здоров’я та фізичної підготовленості школярів, що визначає актуальність та практичне значення дисертаційної роботи. Мета дослідження: удосконалити зміст начальних занять із фізичного виховання учнів 7–9-х класів шляхом його диференціації з урахуванням показників фізичного здоров’я та фізичної підготовленості.