Короткий опис(реферат):
Міні-футбол внесений до програми з фізичного виховання всіх освітніх закладів. Проте саме те, що міні-футбол є новим видом спорту існує потреба в систематизованих науково-обґрунтованих практичних і теоретичних рекомендацій щодо ефективної методики підготовки школярів, які займаються в секції з міні-футболу (футзалу). Реалізація принципу варіативності і різноманіття форм фізичного виховання вимагає відмови від зайвої уніфікації та стандартизації змісту процесу виховання, створення альтернативних програм, що враховують кліматичні умови, національні, культурно-історичні традиції, матеріально-технічну забезпеченість конкретних навчальних закладів, з урахуванням особливостей та інтересів тих, хто займаються і професійних можливостей педагогічних колективів. Сьогодні шкільна освіта стоїть перед необхідністю різкого посилення педагогічного змісту навчальної дисципліни «Фізичної культури», докорінної зміни її програмного забезпечення та створення можливо більшої кількості програм з освітньо-методичною спрямованістю, у т.ч. з міні-футболу. Мета дослідження – розробити та науково обґрунтувати методику блокової технічної підготовки, спрямованої на формування спеціальних здібностей дівчат, що займаються в секціях з міні-футболу загальноосвітніх шкіл.